بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/21 - 13:57
  • - تعداد بازدید: 57
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در ادامه اجرای برنامه های مصوب سال 1403

بازدید علمی صنعتی تعدادی از دانشجویان مستعد برتر استان و اساتید رشته صنایع غذایی دانشگاه زنجان از مجتمع صنعتی مینو به همراه نشست هم اندیشی با مسئولین این شرکت برگزار شد.

با هدف تقویت همکاری‌ و تعامل میان دانشگاه و صنعت، تعدادی از مستعدین برتر استان ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت صنعتی مینو خرمدره با مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بنیاد نخبگان استان زنجان؛ پیرو اجرای برنامه های فرهنگی مصوب سال 1403، طی هماهنگی انجام شده، بازدید یک روزه از شرکت صنعتی مینو خرمدره برای تعدادی از دانشجویان، دانش‏ آموختگان برتر استان و اساتید رشته صنایع غذایی دانشگاه زنجان در روز پنج شنبه 19 مهر سال جاری برگزار شد.

در بازدید مستعدین برتر از شرکت صنعتی مینو که با حضور دکتر سیف اله رسولی، رئیس بنیاد نخبگان استان انجام شد، ابتدا شرکت کنندگان از بخش های مختلف این مجموعه از قبیل خطوط تولید انواع محصولات و ... بازدید کردند. سپس مسئولین مجتمع در خصوص تاریخچه راه‌اندازی، نحوه کارکرد، ظرفیت تولید، محصولات و زمینه‌های همکاری شرکت با بنیاد نخبگان استان توضیحاتی را ارائه داده و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

لازم به توضیح است، شرکت  صنعتی مینو (سهامی عام) با مساحتی بالغ بر ۵۲۰ هزار متر مربع و ۷ کارخانه در جایگاه بزرگترین تولید کننده‌ی بیسکویت ایران قرار دارد. این شرکت با تولید انواع آبنبات معمولی و بدون قند، انواع تافی، انواع بیسکویت و ویفر، انواع کیک، شیرینی و کوکر خرمایی و نیز با تولید روزانه بیش از ۲۷۰ تن از پیشگامان تولید شیرینی و شکلات ایران به حساب می آید.
 
            
       
در ادامه این برنامه و به منظور گسترش تعامل میان مسئولین با کانون‌های تفکر نخبگانی، نشست هم ‏اندیشی بازدیدکنندگان با مدیران شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، آقای دکتر رحیم پور مدیر برنامه‌ریزی شرکت، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان حاضر، در خصوص آغاز به کار مجموعه، تعداد شاغلین و محصولات شرکت مطالبی را بیان نموده و در ادامه به زمینه‌های همکاری با بنیاد اشاره کردند.

در ادامه جلسه، آقای دکتر رسولی رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: بازدید از مجموعه شرکت مینو فرصت مناسبی است تا استعدادهای برتر استان، با توانمندی و پتانسیل ‌های استان در حوزه صنایع غذایی آشنا شوند. در این نشست، رئیس بنیاد نخبگان استان، ضمن معرفی پتانسیل های موجود به لزوم زمینه‌سازی برای تزریق تفکر نخبگانی به بخش‌های مورد نیاز از جمله صنایع غذایی پرداخت. ایشان ضمن معرفی طرح هسته های مسئله محور علمی، پژوهشی و فناوری ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان در قالب این طرح با هدایت اساتید خبره، بستر مناسبی برای آشنا سازی مستعدان با مسائل جامعه و مشارکت دانشجویان مستعد در حل مسائل کشور فراهم کرده است.

آقای دکتر رسولی ادامه داد با بهره‌گیری از پتانسیل این طرح ، گام جدی در استفاده از توان نخبگانی در حل مسائل صنعت برداشته خواهد شد. در ادامه شرکت کنندگان دیدگاه ها و نکاتی را در خصوص تعامل صنعت و جامعه دانشگاهی بیان نمودند و در نهایت، این جلسه با پرسش و پاسخ بین مستعدین و مدیر عامل شرکت پایان پذیرفت.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 173683
کلمات کلیدی
مدیر زنجان
خبرنگار

مدیر زنجان

تصاویر