بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/23 - 13:57
  • - تعداد بازدید: 138
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری شورای علمی بنیاد نخبگان استان زنجان

جلسه شورای علمی به ریاست دکتر رسولی رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان، در جلسه شورای علمی که روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، ابتدا دکتر رسولی رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن عرض خیر مقدم به اعضا و مدعوین، دستور جلسه و اهداف برگزاری آن را تشریح کردند. سپس گزارش مختصری از فعالیت ها و اقدامات بنیاد نخبگان استان در سال گذشته در حوزه‏ های مستعدان، آینده‌سازان، نخبگان و سرآمدان ارائه شد.

 

 

در ادامه جلسه دکتر رسولی برنامه های بنیاد نخبگان استان زنجان در حوزه تکریم و الگوسازی از نخبگان و سرآمدان را برگزاری مراسم تکریم و الگوسازی از دو نفر از نخبگان و سرآمدان استانی در حوزه صنعت و کارآفرینی عنوان کردند. هم چنین ایشان مشارکت در برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت آیت اله شیخ عبدالکریم زنجانی را به عنوان یکی دیگر از برنامه های بنیاد نخبگان استان در سال جاری برشمرده و افزودند با عنایت به عضویت بنیاد نخبگان استان در شورای فرهنگ عمومی استان، این برنامه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری سایر اعضای شورا برگزار خواهد شد. از جمله اهداف این کنگره نیز شناسایی اندیشه ها، محورهای فعالیت آیت اله شیخ عبدالکریم زنجانی به جامعه مخاطب خواهد بود.

سپس اعضای حاضر در جلسه ضمن موافقت با کلیات برنامه، نکات مدنظر خود را در خصوص اجرای برنامه های تکریم بنیاد نخبگان استان مطرح نمودند.

در ادامه جلسه دکتر رسولی به برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان در راستای گفتمان سازی و ارائه راهکار برای جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کردند و افزودند این رویداد حول 5 محور اساسی و در 8 پهنه به میزبانی یکی از بنیادهای نخبگان استانی برگزار خواهد شد. ایشان در پایان این رویداد را ایجاد بستری برای تقویت ایده های نخبگانی و رشد عمومی بیان نمود.

لازم به ذکر است در خاتمه جلسه رؤسای دانشگاه های بزرگ استان و اعضای حقیقی حاضر در جلسه شورای علمی در خصوص نحوه اطلاع ‏رسانی و برگزاری رویداد گفتاورد ملی نخبگان تبادل نظر کردند.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171282
کلمات کلیدی
مدیر زنجان
خبرنگار

مدیر زنجان