بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/12 - 14:20
  • - تعداد بازدید: 110
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دعوت رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از نخبگان و صاحبان اندیشه استان برای شرکت در رویداد گفتاورد ملی نخبگان

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان از برگزاری اولین «گفتاورد ملی نخبگان» با شعار«نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد نخبگان استان زنجان؛ سیف اله رسولی رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان ضمن تشریح اولین گفتاورد ملی نخبگان گفت: این رویداد رقابتی، با هدف تعامل نخبگان، مدیران و سایر اقشار مردم برگزار می‏شود و مخاطبین این رویداد، تمامی آحاد جامعه که راه‌حلی برای چالش‌های کشور دارند، می‏باشند.

 رسولی اظهار داشت: در گفتاورد ملی نخبگان، آحاد مردم می‌توانند ایده‌های خود را در ۵ محور اصلی شامل حوزه‌های «مالی، پولی و ارزی»، «مدیریت منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت و بیمه» و «حکمرانی و سیاستگذاری» ارائه نمایند. ایشان افزودن این رویداد فرصتی برای گفتگو و شنیده شدن ایده های آحاد مردم است و برای بنیاد ملی نخبگان و دایره حکمرانی کشور فرصتی برای تعامل با نخبگان و کشف آنها است.

 رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه این رقابت دربر دارنده مجموعه مناظره‌هایی برای رسیدن به چرخش‌های تحول‌آفرین خواهد بود، افزود: از مراحل برگزاری این رویداد گفت و شنود مابین صاحبان ایده ها و تبادل ایده‏ها است که تقویت ایده های نخبگانی در حوزه های مختلف را به دنبال دارد و منجر به افزایش تفاهم اجتماعی و دانش بنیان تر کردن مدیریت کشور می شود.

رسولی با اشاره به پهنه‌بندی استان‌های کشور گفت: این رویداد در سراسر کشور و در هشت پهنه اجرا می شود. از میان ایده های واصله در پهنه آذربایجان، که شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان است، ایده ها و طرح‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.  وی افزود: در مرحله منطقه ایی، ایده های برگزیده استانی به میزبانی بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به نمایش و در معرض داوری منطقه ایی گذاشته خواهد شد تا فرصتی برای انتخاب آثار برگزیده پهنه آذربایجان مهیا شود.

 رسولی اظهار کرد: در ادامه رویداد، به افراد و تیم های صاحب ایده های برتر، یک فرصت زمانی قابل توجه و حمایت و پشتیبانی های مناسب ارائه می شود تا راه­ حل ها، عملیاتی تر شوند و ضمانت اجرایی پیدا کنند آنگاه داوری های دور سوم با حضور مدیران اجرایی و اندیشمندان خبره هر موضوع، برای طرح های راه یافته به مرحله کشوری انجام می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: جوایز قابل توجه مادی و معنوی برای حمایت و پشتیبانی از افراد یا تیم هایی که ایده‌ ها و طرح های برتر را داشته و به مراحل میانی و نهایی راه می‌یابند در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به جایزه نقدی هر برگزیده کشوری به مبلغ 10 میلیارد ریال و اعتبار پشتیبانی برای پیاده‌سازی ایده و طرح‌ به مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر اشاره کرد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: صاحبان ایده در حوزه های یاد شده از کلیه اقشار جامعه مخاطب اولین گفتاورد ملی نخبگان هستند که می‌توانند تا تاریخ 28 خردادماه با مراجعه به آدرس  https://debate.bmn.ir/  به صورت انفرادی و  یا گروهی نسبت به ثبت نام، بارگذاری و ارسال ایده‌های خود اقدام نمایند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171701
کلمات کلیدی
مدیر زنجان
خبرنگار

مدیر زنجان