بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/08 - 15:26
  • - تعداد بازدید: 134
  • - تعداد بازدیدکننده: 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز ملی نخبگان

نشست هم اندیشی اعضای هسته های علمی فرهنگی و علمی، پژوهشی و فناورانه برگزار شد.

نشست هم اندیشی و هم افزایی اساتید راهبر هسته ها با حضور دانشجویان عضو هسته به میزبانی بنیاد نخبگان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بنیاد نخبگان استان زنجان؛ به مناسبت روز ملی نخبگان و در ادامه اجرای برنامه های مصوب بنیاد نخبگان استان زنجان، نشستی با حضور رئیس و کارشناسان بنیاد نخبگان استان و اساتید راهبر هسته‌های علمی فرهنگی و علمی، پژوهشی و فناورانه و دانشجویان عضو هسته ها، در روز یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ در سالن شهید شهریاری تشکیل گردید.

دکتر سیف اله رسولی، رئیس بنیاد نخبگان استان، در ابتدای این نشست با اشاره کوتاه به برنامه‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان بیان کردند که رویکرد بنیاد ملی نخبگان شناسایی «اجتماعات نخبگانی» از طریق رصد فعالیت‌های نخبگانی آنان در تمامی حوزهای علمی، فناوری، فرهنگی، نوآوری، قرآنی، هنری، ادبی و ... است.

در ادامه پس از تبیین کامل شیوه نامه‌های مربوط به تشکیل و حمایت از هسته های استاد محور علمی فرهنگی و هسته های مسئله محور علمی پژوهشی و فناورانه، اقدامات بنیاد نخبگان استان را در خصوص تشکیل این هسته ها تشریح کردند.

در این نشست، هر یک از اساتید راهبر هسته ها نیز ضمن معرفی طرح‌ و برنامه‌ جامع هسته تحت راهبری، نکات مدنظر و پیشنهاداتی جهت تعامل و هم افزایی راهبران و اعضای سایر هسته ها مطرح نمودند.  

لازم به ذکر است، 12 هسته بنیاد نخبگان استان زنجان شامل 8 هسته‌ استادمحور علمی فرهنگی و 4 هسته مسئله محور علمی پژوهشی و فناورانه و با مشارکت اساتیدی از دانشگاه‏ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایۀ زنجان، دانشگاه زنجان و دانشگاه فرهنگیان تشکیل و در حال فعالیت است و 77 دانشجوی مستعد برتر نیز در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این هسته ها عضو هستند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 173374
کلمات کلیدی
مدیر زنجان
خبرنگار

مدیر زنجان

تصاویر